  • Data: 2023-12-10 16:54:37
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 16:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > ok
    > A wczesniej nie była?
    > >
    > Bo nie masz pojecia ilu musiałoby tam latac pasazerów zeby to sie
    > spinało.
    Ty wszystkowiedzący oczywiście masz pojęcia
    >Widziałes kalkulacje tych imbecyli?

    A dlaczego fiksujesz się tylko na pasażerach?
    Polskie porty nie nadążają ze zwiększaniem mocy przerobowej,
    polski przewoźnik LOT jest jedną z najlepszych linii na świecie.
    Tego nawet politycy nie popsuli
    Do Polski linią kolejową przyjeżdżają/wyjezdzaja kontenery w Chin.
    Dlaczego w imię jakiś kompleksów nie możemy mieć w centrum Polski dużego huba
    przeładunkowego towarowego i pasażerskiego.
    I na tym zarabiać
    Naprawdę nie widzę nic złego w tym że w środku Polski powstałby dobrze skomunikowany
    z wybrzeżem(portami), śląskiem(przemysł), wschodem i zachodem hub który łączyłby ruch
    lotniczy, kolejowy, towarowy i pasażerski

    > Ja mowie o tobie i twojej "swietojebliwej, udawannej" zmianie frontu.
    Że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i wyciągasz wnioski z czterech liter to Twój
    problem