  • Data: 2020-01-06 09:29:06
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >jemu tego nie przetłumaczysz >- system dokręcający śrubę >przedsiębiorcy
    >jest dobry i będzie dobry, >dopóki nie odczuje tego na >własnej skórze -

    Popatrz na Siebie.
    Nie odpowiadało Tobie płacenie odwróconego vatu itp to wyjechałeś gdzieś gdzie ruch
    lewostronny jest.
    Dziura w Polsce po Tobie nie została bo Twój biznes ktoś przejął i robi to co Ty
    dotychczas i VAT odwrócony pewnie płaci.
    A odwrocony wprowadzili nie po to aby Ciebie za morze wygonić. Powody były inne.
    Ty teraz u kapitalisty na etacie i myślę że radosny byś nie był gdyby Twoj obecny
    pracodawca Ciebie w uja robił, np zaniżał należne składki, nie zgłosił do
    ubezpieczenia czy łamał inne Twoje jako pracownika prawa.