eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci › Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
  • Data: 2021-09-23 21:36:24
    Temat: Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 23 September 2021 at 21:31:57 UTC+2, heby wrote:
    > To odpowiedź na twoje:
    >
    > "na odbiornikach napięcie przestanie być "sinusem" , będzie złożeniem
    > takich kilku/kilkunastu"
    >
    > Nie ma związku z tym jak to działa w praktyce. Składanie sinusów o tej
    > samej częstoliwosci nie prowadzi do prostokątów. Prowadzi do sinusa.
    >
    > To w ogóle nie ma związku z PV.
    >
    > Dzięki temu w ogóle możliwe jest olanie sinusoid i rozmawianie o
    > wartościach skutecznych.
    falownik wymusi te 240 w chwili, gdy sieciowo będzie np. 200, to 240 napięcie będzie
    na odbiorniku i z tego falownika większość prądu będzie pobierana... prąd I będzie
    równy 240/R
    > Prąd będzie pobierany ze wszystkich źrodeł energii. Po ile, to zależy od
    > rozkładu oporów w gałęziach. Teoretycznie moja żarówka pobiera energię z
    > mojego PV, bloku w Turowie i elektrowni jądrowej pod Radomiem
    > *jednocześnie*. Dopiero poskładanie tego wszystkiego z superpozycji
    > pokaże jakie prady i w jaki sposób płyną w każdej z gałęzi oraz jaki
    > mają zwrot. Nie ma tam max(), jest Sigma wszystkich milionów prądów z
    > każdego możliwego źródła w sieci.
    ==Składanie sinusów o tej
    samej częstoliwosci nie prowadzi do prostokątów. Prowadzi do sinusa.

    Potrafisz to udowodnić ?

    Mamy 2 impulsy o tej sam,ej częstotliwości, przesuniete w fazie o 180 st.
    I przez złożenie nie dostajemy sinusa a stałą o wartosci 0