  • Data: 2021-04-22 13:26:59
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2021 o 09:14 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Moje wyobrażenie "domu mieszkalnego" nie jest aż tak "rozciągliwe".
    > Tomasz jak masz tyle mieszkań, łazienek i kuchni to nie jest to "dom
    > mieszkalny". Nawet jak nie prowadzi motelu, hotelu czy czegoś innego
    > tylko trzyma ta rodzinę do trzech pokoleń wstecz, to bliżej bloku a nie
    > domu to będzie.

    Tak jak pisałem - nie mierz innych swoją miarą.
    Jeden lubi 20 st. drugi 25. Dla jednego domek 150m2 "to świat i ludzie" -
    inny ma hol o powierzchni 80m2 i wysokości 8m. Dla jednego sypialnia 20m2
    jest w sam raz - drugi gdy ma w sypialni "głównej" mniej niż 60m2 to
    narzeka, że ciasno i "nie ustawna".
    Wszystko powyżej to moje obserwacje u znajomych mieszkających w domach
    jednorodzinnym w układzie max 2+3.

    TG