  • Data: 2021-04-22 15:48:22
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 22 kwietnia 2021 o 00:11:02 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > Idź do energetyki żeby obniżyli napięcie.
    > Rozbierz rozdzielnicę i złącze kablowe, wyczyść styki, daj pastę
    > silikonową i poskręcaj. Wymień 10mm2 od przyłącza na grubszy i od paneli
    > pociągnij 10mm2.
    > Niech zdejmą 2 odczepy na transformatorze i będzie działać. Na końcu
    > linii masz mieć 230V.
    > Poprosisz, że masz 250 czasami na końcu żeby obniżyli, bo ci prze Tobą i
    > tak mają wyższe. Jesteś na końcu to masz szansę. Powiedz, że ci się
    > sprzęt buntuje. 2 oczka o 12V w dół i będzie działać.

> [...]
    Na końcu link ją mieć od 207 do 253 i możesz energetykę w dupę pocałować jak się
    mieszczą w tym przedziale. Jak nie będą chcieli przyjmować prądu na przechowanie to w
    dzień podniosą napięcie do 253 i żadna instalacja fv praktycznie nic do sieci nie
    przekaże. Za to ci co będą mieli akumulatory będą mile widziani w porannym szczycie.
    Jak wprowadza system w którym operator sieci będzie mógł pociągnąć z akumulatorów
    prosumentow to użyje tego do bilansowania sieci.