  • Data: 2019-12-01 12:40:38
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 1 Dec 2019 12:31:20 +0100, KIKI

    > To po ile będą Twoje panele na gotowo z dostawą
    > do docelowego odbiorcy i z podatkami?

    To zależy za ile sobie transport załatwisz. :P Jak najmiesz jakiś samochód
    dostawczy i się pofatygujesz sam w sobotę do Wawy, to więcej jak 40zł/kWp
    nie wyjdzie. Dalej cena końcowa zależy od tego czy masz instalatora który
    to weźmie ode mnie i zainstaluje wystawiając Ci fakturę na 8% czy bierzesz
    na siebie, instalujesz sam i płacisz 23% od sprzętu.

    > Jak mam sobie później to odliczyć
    > od podatku jak nie będę miał faktury ?

    Pisałem to już wielokrotnie, ja fakturę na sprzęt wystawiam -- to jest w
    pełni legalny, opodatkowany import. Wiec odliczyć będziesz sobie mógł
    zarówno wnioskując o dotację jak i odliczyć od podatku. Reszta j.w.

    --
    Pozdor
    Myjk