    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1...@m...org>
    <b...@g...com>
    <18v2cb75c1pnp$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <38i1wq01262h$.dlg@myjk.org> <qs63u1$dlu$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    <1...@m...org> <qs6979$fsm$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    <b...@m...org> <qsom0s$295$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 10 Dec 2019 22:06:30 +0100

    Tue, 10 Dec 2019 18:52:32 +0100, Sir_Robak

    > Popraw mnie proszę jak źle coś interpretuję!

    Prawidłowo liczysz, pod warunkiem że wchodzi 260 a nie 360 w c20. ;) Po
    dotarganiu pewnie koło 1200zł netto /kWp powinno się zamknąć uwzględniając
    całą otoczkę importową.

    Tylko po pierwsze to akurat są panele 2-metrowe, których ja nie chcę, bo
    tym to się dobrze pewnie elektrownie buduje, a nie dachy (najczęściej nie-
    przygotowane do paneli). Mniejsze wychodzą drożej.

    Po drugie jak już wspominałem do tego jeszcze trzeba oddzielnie
    zorganizować co najmniej falowniki aby to miało sens. Rozważamy cały czas
    taką opcję, choć od początku niechętnie, bo to generuje dodatkowe koszty.

    Wczoraj naskrobałem do obracającego Hujawejami.
    Ale chyba za dobrze ma, bo nie odpisał. ;p

    --
    Pozdor
    Myjk