  • Data: 2019-12-20 22:36:23
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 22:20:56 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Tzn. do czego podczepić? :) Do łaty?

    Tak. Jak się pomyśli to się da zrobić że jest to dosyć mocne. Na obciążenie
    z góry działa dobrze bo wspiera się na dachówce.

    > Szyna zegnie? Bez jaj ;) Przypuszczam że mógłbym po niej skakać i nie
    > wygięłaby się - nawet z łącznikiem, który siłą rzeczy musi dawać
    > wytrzymałość conajmniej taką jak sama szyna :)

    No to sobie tam wejdź i przetestuj. I piszę to bez złośliwości.
    Ten łącznik jest marny, zastosowany w taki sposób działa jak przegub.
    Słabo trzyma na zginanie w dół, na zginanie do góry działa dobrze bo się
    zapiera o szyny. Ale jak jest przerwa między szynami to nie działa.

    > Nawet w miejscach gdzie jest łączenie, a szyny z obu stron są przymocowane
    > dwoma hakami do krokwii..

    Patrz wyżej.

    > Nie chciałbym być Twoim wykonawcą :-)

    Ja takie rzeczy robię jako zaawansowany hobbysta więc wykonawcą
    jestem tak jakby ja sam ;)

    > Jak dla mnie jest OK - nie mam uwag i zostawiam tak jak jest :-)

    Twoja kasa i decyzja, pytałeś o uwagi to napisałem.
    Ile masz rękojmi w umowie? Dał chociaż 2 lata?
    Gwarancja na konstrukcję jest 10 lat, ale jak w razie amby producent
    zobaczy sposób wykonania tego to nie wróżę sukcesów.
    Oczywiście szansa że się coś spieprzy jest bardzo mała, ale niezerowa.
    Przy wydawaniu takiej ilości kasy na coś co ma działać przynajmniej 15 lat
    warto zwracać uwagę na szczegóły ;)

    L.