  • Data: 2015-03-26 15:05:17
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 14:57:44 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > No to powodzenia życzę jak Ci się zmieni koncepcja rozmieszczenia
    > przedmiotów w szafkach.
    >
    > W przypadku drzwiczek, zmieniasz położenie półki - co zajmuje 30 sekund.
    > W przypadku szuflad zamawiasz nowe fronty ...

    A po co mi sie ma zmienic niby? :) Mam kuchnie podzielona wedlug stref,
    juz sie do niej przyzwyczailem. To nie market zeby zamieniac polki wedlug
    rodzaju towaru zeby klient musial sie po sklepie nachodzic i w efekcie
    kupic wiecej niz chcial tylko kuchnia, ktora ma byc wygodna w uzytkowaniu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.