  • Data: 2015-03-26 22:21:23
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-26 o 16:28, Adam Sz. pisze:

    > Nie trzymasz sera w kostce w folii, tylko luzem? Przeciez taki zaraz
    > stwardnieje :)

    Znaczy, ze na Slasku sprzedaja ser do kieszeni czy jak?

    > Z plastikowej folii do ktorej po rozpakowaniu juz w calosci i szczelnie takiej
    > kostki sera nie zamkniesz - do folii. Jezeli tak nie robisz to albo nie
    > jesz sera w kostce albo po prostu robi to Twoja zona :D

    Albo ser lezy gora dwa dni.

    > Zostaje wybudowac sobie slawojke i zaczac korzystac, bo przeciez siku chodzimy
    > tylko 3 x dziennie wiec po co lazienka :-)

    Ja mam odwrotne wrazenie. Jak skonczysz jesc orzeszki slone z puszki
    siedzac w salonie, to obok kanapy powinienes miec wiadro i oprozniac je
    raz na tydzien, bo do kuchni za daleko. :-)

    > Pomijajac fakt dluzszej drogi to trzymanie takiego wora w spizarce jest
    > po prostu niehigieniczne :)

    A higieniczne w kuchni juz jest? No wez...

    > Bez wplywu na to czy uzywac kosza czy nie. Ten kosz pomiesci z 20 takich
    > kartonow.

    Nie liczylem nigdy, ale na oko zajmuje sporo miejsca. Nawet szkoda
    miejsca w kuchni by trzymac to w szafce.

    > Ile razy to Ci sie zdarzylo? :) U mnie moze raz odkad mam ta kuchnie i ten
    > kosz. To sa zdarzenia bez wplywu na wygode. Zreszta ubzdurales sobie ze taki
    > kosz wyciaga sie trudniej, co nie jest prawda :-) Moj ma skladane na bok
    > raczki - wysuwam szuflade, podnosze do gory i mam :)

    Nawet gdyby wyciagalo sie tak samo wygodnie to dla wydanej na to kasy
    bedzie i tak co najwyzej tak samo wygodnie, choc moim zdaniem mniej
    wygodnie. Wyciagajac wiadro z szafki nawet nie musze unosic ramienia i
    zginac reki. Wystarczy jak sie schyle i prosta reka uniose wiadro
    prostujac kolana. Prawde mowiac to i tak idiotyczne porownania kto sie
    bardziej schyli i ile wyzej reke podniesie. Rozpatrywanie takich
    beznadziejnych szczegolow pokazuje, ze to rozwiazanie nic wielkiego nie
    wnosi. Sa jakies szczegoly, cos komus bardziej pasuje, innemu mniej.
    Niech kazdy sobie montuje co chce. Dla mnie zwyczajnie szkoda na to
    pieniedzy. Widze w tym wiecej wad jak zalet.

    > Szafka z koszem tez jest gleboka :) I trzyma sie w niej nie tylko kosz.

    Mi nic do tego co kto sobie chce trzymac. Nie napisalem, ze to okropnie
    zle rozwiazanie. Nie wnosi jak dla mnie zadnych szczegolnych ulatwien,
    czegos za co warto zaplacic i tyle.

    Pozdro.. TK