  • Data: 2015-03-26 22:24:42
    Temat: Re: Fronty mebli kuchennych
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-26 o 16:10, Kris pisze:
    > Czyści to ok ale po tych frontach na połysk które montowałem widać każde dotknięcie
    palucha jak światło pod kątem odpowiednim przyświeci.
    > Ale to "zaleta "poysku" chyba.
    > Płyty meblowe, brązowa wenga jakby mniej podatne na to były
    > Jednak już na blacie z czarnej vengi(venga luisiana wg nazw producenta)jest
    gorzej, paluchy i smugi widać.
    > Pewno różne rzeczy maja na to wpływ i trudno jednoznacznie zawyrokować ze to lepsze
    od tamtego.

    Nie zastanawialem sie nad tym. U mnie latwiej czysci sie lakierowane
    fronty niz plyte wenge. Aczkolwiek z wenge tez nie ma co dramatyzowac.
    Wymaga moze bardziej dopieszczenia przy sprzataniu. Mniej punktowego
    czyszczenia, bo sie odznacza. Dla polysku nie ma to zadnego znaczenia
    czy wyciera sie w jednym miejscu, czy cale fronty.

    Pozdro.. TK