  • Data: 2009-07-10 22:26:11
    Temat: Re: Fuga miedzy plytkami - zadania.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h37vci$6r8$1@opal.futuro.pl...

    > Rób fugi rób i dobrze je wypełniaj. Choćby 1mm ale niech będą. Nikt ci nie
    > zrobi tego przyzwoicie na styk, bo płytki nierówne i fachowcy nie ci. Na
    > styk to sie robi marmury i maszyną szlifuje.

    Masz racje zapewne, ale i tak mnie korci.
    Mam teraz kafelkarza, uklada kotlownie, zwykly gres techniczny bez fugi.
    Plytka rarytasem nie jest, ale jak na takie wymiary to stara sie chlopaczyna
    i wyglada niezle. Tam nie ma ogrzewania podlogowego, wiec postanowilismy
    zaryzykowac. Zobacze jak to wyjdzie na koniec i jakas decyzje podejmiemy.
    Trzeba bedzie rozlozyc pare plytek tego polerowanego gresu i zobaczymy jak
    tam wymiary.

    Pozdro.. TK