eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Subject: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Sat, 1 Apr 2017 20:41:37 +0200

    On 01.04.2017 20:37, p...@g...com wrote:
    > Witam
    > Trzy dni temu wylano mi fundamenty do gruntu.
    > Pojechałem zapłacić za beton, wykop był płytki i suchy.
    > Po powrocie zastałem wykop częściowo zalany wodą podskórną.
    > Zbrojenia były na bloczkach fundamentowych na dnie było raczej błoto z wodą.
    > Niestety beton był już w drodze w pompie i dwóch gruszkach.
    > Kierowcy tak błądzili, że przyjechali po ponad godzinie, w tym czasie skarpy się
    gdzie niegadzie poobrywały. Budowlańcy starali się jakoś to wybierać ale nie
    wyglądało to dobrze. Zostało to wszystko tak zalane beton B25 W8.
    > Badań gruntu nie było. Dom niski parterowy ale ze strychem i stropem ciężkim lanym
    15 cm.
    > Nie wiem co dalej robić czy ten dom w przyszłości nie osiądzie i cały nie popęka?
    > Wiem, że tego nie wiecie ale może ktoś zna podobne sytuacje i wie jak one się
    zakończyły ? Mogę przesłać na priv zdjęcia chociaż były zrobione jak sytuacja była
    jeszcze dużo lepsza niż podczas wylewania.
    > Pozdrawiam

    Hmm ja musiałem wylać ponownie ławy na ławach. Też był syf, nie zrobili
    nic żeby odsączyć grunt. Była kiła mogiła.