eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
  • Data: 2017-04-03 16:29:06
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-03 o 11:39, a...@g...com pisze:
    > Szukam wpisów Kiki o metodzie paragonowej ale nie umiem znaleźć.
    > Wpisywałem też w wyszukiwarkę.

    Kiki dramatyzuje i przejaskrawia, nie zważaj na to.
    Ale pomysł ma dobry - budowę lepiej wstrzymaj i zacznij od kierownika.
    Jeśli on się nie zna to zawołaj rzeczoznawcę, albo poproś jakiegoś
    innego kierownika, który się zna. Na pewno znajdziesz takiego.

    Szarpanie się z wykonawcami to nieprzyjemna sprawa, ale lepiej teraz z
    nimi niż później z pękającym budynkiem.

    Ja mam budynek parter + poddasze użytkowe, ściany z komórkowego, strop
    terriwa, na dachu blacha. A więc wszystko raczej lekkie. Grunt
    piaszczysty, fundamenty głębokie 140 - 170 cm, szerokie 40 - 50 cm,
    zazbrojone naprawdę solidnie na dole i na górze, jedynie ław nie chciało
    mi się robić.
    A i tak ściany lekko popękały, a w jednym miejscu to nawet solidnie
    strzeliło.

    Co jest ze ścianą przylegającego budynku? Rzeczywiście była odkopana? To
    Twój budynek?