eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Date: Tue, 4 Apr 2017 23:28:47 +0200
    <5...@g...com>
    <oc08qv$8r7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    > Nic mnie nie napadlo. Czytam wpis i mam miec zdanie na temat technologii w ktorej
    bedzie utwardzane ladowisko na Ksiezycu. Firma pokazuje co robila i wychodzi ze jak
    bym mial 1% od vatu jaki zaplacila za ostatnie zlecenie to moglbym sobie kupic fajny
    nowy samochod i na paliwo na rok by jeszcze zostalo. To pogonilem gimbaze.

    Nikt Ci nie zabroni pisac co chcesz, ale jako jeden ze starszych na tej
    grupie, powinienes dawac przyklad co najmniej kultury. My, starzy
    uczesnicy przywyklismy, ale jak ktos nowy grzecznie pyta, na mam
    nadzieje, jednej z lepszych grup, to nie rob obciachu w Jego watku.

    Pozdro.. TK