    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Date: Tue, 6 Mar 2012 11:00:19 +0100

    > ale to właśnie "wolny" rynek wykończy tych rolników, bo te 70% nie
    > chcących GMO, kupi wyroby, nie bardzo przyglądając się składowi, a
    > bardziej cenie...

    Dobrze będzie radził sobie na rynku ten kto najlepiej będzie spełniał
    wymagania klientów.
    Klient decyduje.
    Należałoby jednak patrzeć na sprawę nie przez pryzmat obecnego systemu, w
    którym każdy jest dojony przez państwo jak mleczna krowa tylko przez pryzmat
    życia w wolności gospodarczej w której pracowity nie żyje bynajmniej w
    biedzie, więc stać by go było na zakup czegoś lepszego do jedzenia.

    > ale te same 100% nie widzi nic złego w spalaniu śmieci we własnych
    > piecach...

    Prawo powinno traktować wszystkich równo więc jeśli ktoś spala śmieci w
    swoim piecu narażając na utratę zdrowia sąsiada to sprawa trafia do sądu.
    Sądy działają sprawnie, w Twojej sprawie występuje choćby byle student
    prawa, który nie kosztuje majątek ale może być adwokatem.
    To jest niepojęte dla niektórych ale jest to możliwe jeśli państwo będzie
    nam służyło jedynie do rzeczy do których zostało "wymyślone" i nie mam tu
    bynajmniej na myśli np. ministerstwa sportu, kultury itp. kompletnie
    zbędnych instytucji.