  • Data: 2012-03-06 11:54:42
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu zle? Trzebaby zmienic definicje odszkodowania jezeli ono mialoby
    > pelnic rowniez funkcje zadoscuczynienia. Bo chyba zapominasz, ze to
    > drugie tez istnieje:)

    To drugie może być zasądzone tylko jeśli ucierpiało zdrowie/ciało
    poszkodowanego.
    Ale w ogóle nie o to mi chodzi.
    Dla mnie zły jest w ogóle fakt, że państwo wkracza tak mocno w osobiste
    finanse.
    Podatki należne państwu nie powinny zależeć od ilości zarabianych pieniędzy.
    Ale to materiał na zupełnie inną dyskusję.