  • Data: 2010-03-16 09:17:57
    Temat: Re: G?osowanie na Maskotke; Roku 2010 na pohybel kotu!!!
    Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

    skryba ogorodowy schrieb:

    > No to wreszcie sie wyjasnilo skad takie poparcie dla Alika.
    > Ale co sie dziwisz, skoro nawet profesor glosuje na szkodnika ogrodowego.
    > Mrówa jest ok, ale w lesie a nie w ogródku a zwlaszcza na malej dzialeczce.

    Dzdzownica i tak nie ma szans. Poplecznicy kota powiedza, ze ma
    niemieckiego dziadka, a od strony matki nosili pejsy a te kalifornijskie
    kuzynki to masony. Zobaczysz, ze nie wygra. Kociowe berety nie
    popuszcza. Mrowa tez w ogrodzie jest ok, ale powiedzmy, w tej czesci
    ogrodu, ktora pozostawiona jest prawie sama sobie. Bo tam, gdzie
    wystawia cialo do slonca moja Luba, juz nie.

    > Pozdrawiam
    > Skryba
    > Ps. Bedziesz w mojej okolicy - odezwij sie.

    Moze latem, bo teraz na Wielkanoc pewnie bedziemy w rodzinnym gronie
    jaja tlukli.

    I.