  • Data: 2012-07-16 19:18:25
    Temat: Re: GWC - rurowe vs. żwirowe
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" napisał:
    > zadziwia mnie twój upór, narysowales wymiennik NIEidealny, i tyle.
    > A wiesz co jest w tym najlepsze -korzystając ze swej znakomitej
    > wiedzy śmiało mozesz rekuperator kupic , pobawic sie rok czy
    > dwa i oddac do sklepu z powodu "niezgodnosci towaru z ofertą"
    >. Miało być 70% sprawnosci, bedzie wg ciebie ponizej 50
    > wygrasz chłopie w każdym sądzie ;-)

    Właśnie że narysowałem wymiennik idealny:)
    Trzeba było od razu gadać że jesteś marketingowcem zarabiającym na wciskaniu
    ludziom kłamstw i żerującym na ich krzywdzie:(
    W sądzie już dawno stwierdzili że w reklamie można kłamać bezkarnie, więc
    mnie nie udało ci się okłamać:)
    A jak bym chciał się przekonać to bym wykonał proste i tanie doświadczenie
    jakie radzę w innych postach i naprawdę nie muszę w tym celu kupować
    rekuperatora i potem sądzić się z kłamcami i złodziejami:)