  • Data: 2012-07-21 23:22:02
    Temat: Re: GWC - rurowe vs. żwirowe
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:500b14d5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...
    > A co do fizyki to podawałem wzorek na ciepło przekazywane Q=m*c*(dT)
    > Więc skoro m*c jest stałe to ciepło zależy wyłącznie od różnicy
    > temperatur, więc gdy temperatury się zrównają to przepływ ciepła ustaje:)

    Zgadza sie.

    > Co do twoich tabelek w ekselu to zobacz na ostatnią tabelkę, tam
    > temperatury w pionie między kanałami są identyczne a skoro tak to w tym
    > układzie ustaje przepływ ciepła między kanałami:)

    No dokładnie tak jest - po przetransportowaniu materiału następuje lokalna
    wymiana ciepła czyli usrednienie temperatur. I w następnym okresie czasu ten
    material zostanie przetransportowany jeden w lewo, drugi w prawo.

    >Tam można by się było doszukać więcej sztuczek fizycznych i matematycznych,
    >ale ja nie jestem w nich zbyt biegły ani nie mam tyle czasu żeby ich szukać
    >i wykazywać:)

    To ze nie jestes zbyt biegły to raczej wszyscy juz wiedzą i w tym kontekscie
    każdy twój następny post bedzie traktowany - ale myslalem ze skoro potrafisz
    zarzucic mi kłamstwo, będziesz mial na tyle honoru zeby chciac mi je
    wykazac. A ponieważ nie wykażesz to powinienes przeprosic, masz na tyle
    klasy?

    b.