  • Data: 2012-07-24 16:03:13
    Temat: Re: GWC - rurowe vs. żwirowe
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news.> napisał w wiadomości
    news:500db397$1$26683$65785112@news.neostrada.pl...
    > Lepiej nie myśl bo nie najlepiej ci to wychodzi:)
    > Przecież wykazałem ci błąd, w ostatniej tabelce nie ma różnic temperatur,
    > więc to nie ma prawa działać nawet teoretycznie

    o co ci chodzi z ta ostatnią tabelką? Gdybyś nie zauważył w co drugiej
    tabeli, czyli tej odpowiadającej za przeliczenie wartosci są takie same, bo
    przecież uśrednione zgodnie z twoim pojmowaniem fizyki. Wyobrażasz sobie -w
    co drugiej błąd a całość działa. Jakie ty prawo fizyki znasz zabraniające
    transportu matariału to ja nie wiem, moja fizyka pozwala na transport i
    wynikające z tego możliwości kontaktu z innym matariałem a wiec kolejną
    wymianę ciepła.
    Wobec tego ze jednak pokazałes głębie swojej mądrości - EOT.

    b.