  • Data: 2016-01-13 16:05:36
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 15:44:37 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wykrapla się od wewnątrz czyli w wodę zmienia się cieplejsze od blachy powietrrze w
    garażu.

    No dokladnie :)

    > Wełna jak wiadomo izoluje więc do blach może wcale nie dojść to cieplejsze
    powietrze.

    Izoluje tylko termicznie. Cieple powietrze zawsze bedzie przenikac (dyfuzja)
    w strone chlodniejszego, bo ma wyzsze cisnienie. Welna nie jest tu zadna
    przeszkoda.

    > Zresztą niby skąd cieplejsze- jedynie wtedy przez chwilę jak ciepłym autem
    wjedziesz

    Nie wiem skad - spytaj autora skad mu sie tego tyle wykrapla ze az pyta
    jak sie przed tym zabezpieczyc na grupie :-)

    > Ja tam teraz nie mieszkam bywam tylko raz, dwa razy w tygodniu ale nie pamiętam aby
    coś kiedyś tam się wykraplało.

    j/w. Mi sie tez nigdy nic nie wykroplilo ale autorowi watku sie wykrapla -
    moze dogrzewa czasem garaz? Nie wiem - ale na pewno polozenie welny od
    srodka nie rozwiaze jego problemu :-)

    [...]
    > Więc i nie demonizujmy z tą wilgocią i grzybem w garazu

    Powiedz to autorowi watku, ktoremu woda kapie na glowe :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.