  • Data: 2016-01-13 16:43:22
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 16:31:08 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Adamie, jako laik w tym temacie spytam:
    > Jak więc ocieplić dach owego garażu, bo jakoś nie wyobrażam sobie, aby
    > go od góry przykryć styropianem. Zaraz by go ptaki wydziobały ;)

    Ja generalnie tutaj sie zgodze z Krisem - w ogole nie ocieplac, a jedynie
    wentylowac :) Kratka na dole i kratka na gorze po przeciwnych stronach
    garazu i bedzie OK :)

    A jezeli np. masz w planach dogrzewanie - to wywalic blache i wstawic
    chocby te plyty warstwowe izolowane, ktore tu wczesniej Kris linkowal.
    Nie mam pomyslow jakby to inaczej ocieplic zeby mialo rece i nogi bo tez
    nigdy mi do glowy nie przyszlo, zeby blaszak ocieplac :-)

    > Miało by sens pokrycie styropianu jakąś papą?

    Nie znam sie na papach - wiem tylko ze niektore kladzie sie na goraco (wiadomo
    - odpada), a inne na lepik, ktory zwykle zawiera rozpuszczalnik (tez odpada
    bo wyzre caly styropian :)

    Generalnie jak ocieplasz to musisz traktowac to jak normalny dach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.