  • Data: 2012-04-02 08:28:57
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-31 20:16, Marek Dyjor pisze:

    > pomijając wszystko to dlaczego obrażasz sprzedawcę nazywając go
    > cwaniaczkiem...
    >
    > facet ma towar który sprzedaje ktoś kupuje lub nie i nie ma w tym
    > żadnego cwaniactwa.
    >
    > Ktoś kupi pompe od raczej mało znanej firmy Abatronic albo od raczej
    > znanej i uznanej na świeci firmy Ariston jego wybór.
    >
    > dodam ze ta firma dość mnie zaciekawiła :)

    Ja też bym go nazwał cwaniakiem nie za samą pompę, a za wyliczenia na gaz.

[...]

    Nie wiem skąd wziął takie koszty zwłaszcza w gazowni. Nie wiem ile mb
    trzeba do podciągnięcia gazu. Myślę, że spokojnie można te koszty obciąć
    o przynajmniej 2 tys.

    To już chyba taniej wyjdą ci solary.
    Nic nie piszesz o co.

    Ariusz