  • Data: 2012-03-31 14:36:51
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 31 marca 2012, 13:18:12 UTC+2 użytkownik ark_fx napisał:

    > byłem ostatnio w hurtowni zobaczyć jak sie cenią piece gazowe i gość dał
    > mi opcje że zamiast gazu ( koszt w gazowni jakiś 2 tys , koszt przyłącza
    > jakieś 2 tys. piec gazowy jakieś 3 tyś. i do tego baniak 250 litrów też
    > ok. 2 tyś. to w sumie daje około 9 tysięcy )

    Myślę że zawyżone sa pozycje koszt gazowni+koszt przyłacza cokolwiek to znaczy.No i
    bezwzględnie zawyzony koszt pieca. Pisano tu wielokrotnie nawet ne tak dawno i
    podawano konkretne modele kotłów za 1500zł. Do samej CWU pewnei poniżej 1000zł
    dostaniesz.
    Gość w hurtowni troche cwaniaczy moim zdaniem.

    > Poradźcie coś czy pchać sie w takie wynalazki czy pozostać przy gazie ?

    Czym grzejesz CO?
    8,5 tys za sprzęt do grzanie CWU latem to przesadda. To juz lepiej kup za kilkaset zł
    bojler z grzałką.
    Gaz do samej CWU tez nie bardzo bo oplaty stałe Ciebie zjedza. Będziesz płacil 30zł
    za gaz miesiecznie + 50zł abonamentow i innych kosztow stałych.