  • Data: 2012-04-15 11:17:13
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle wrote:

    > Większych bredni dawno nie czytałem... rozumiem że dla ciebie nie ma
    > różnicy po między rowerem, autobusem, pociągiem, samolotem, fabią a
    > bmw - każde z tych urządzeń przewiezie cię z A do B za różną cenę
    > która to wg Ciebie to czysty marketing ? ;))))))))))

    tak samo różni sie pompa ciepła będąca ekskluzywnym źródłem ciepła od kotła
    gazowego.

    nawet w kotłach gazowych masz takie za 2500 (jakis tani junkers) albo i za
    1500 jakis Chińczyk Cziongsio i dedietricha solneo za 15000. Też powiesz że
    instalator czy handlowiec który proponuje taki sprzęt do oszust?