  • Data: 2010-06-16 06:09:46
    Temat: Re: Gdzie dać lepsze
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Faktem jest że jeżeli ktos przeprowadza się z mieszkania do domu i
    planuje ekogroszek to zazwyczaj nie wie co go czeka.
    Pomimo zapewnień sprzedawców tych kotłów pracy jest trochę i nie
    zawsze wystarczy tylko dosypywac groszek do zasobnika. Dochodzi
    okresowe czyszczenie kotła, utylizacja popiołu, wnoszenie opału.
    Trzeba tez się przyzwyczaić do syfu w kotłowni.
    Ja od zawsze mieszkałem w domu i jestem przyzwyczajony więc mi to tak
    nie przeszkadza. Do tego tej zimy (pierwsza zima w nowym domu)
    spaliłem groszku za około 2500zł (od listopada do konca kwietnia) w
    domu o powierzchni 140m2 + garaż i było na prawdę ciepło w domu.
    W najzimniejsze dni zasobnik starczał na 4 dni. Teraz grzeje tylko cwu
    i 25-30kg starcza na tydzień.
    Ja mimo wszystko polecam ekogroszek ale trzeba mieć swiadomość pewnego
    nakładu pracy przy obsłudze i np problemów z zimowymi wyjazdami.

    Pzdr
    QbaB