  • Data: 2012-01-23 11:02:19
    Temat: Re: Gdzie jest dziura w materacu?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 18, 2:47 pm, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.

    > Coś w ten klimat:http://image.ceneo.pl/data/products/1303365/i
    -intex-152x203x46-66754.jpg

    Czyli trafilem, Widze ze zmienili kolor dla zmylenia.
    Szukaj pekniec na rogach tam gdzie sie zmarszczki robia.
    Ale jak je pokleic to nie mam pojecia. Nawet nie wiem czy to mozliwe i
    czy po poklejeniu (czy to od srodka czy od zewnatrz) bedzie trzymac.
    Mialem dwa takie materace i dopiero na poduszce sie zorientowalem o
    charakterze tych awarii. Poduszki nie udalo sie naprawic mimo tego ze
    byla dosyc latwa w obejsciu. Teraz materace robia za wykladzine w
    namiocie....