  • Data: 2012-02-04 04:45:56
    Temat: Re: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-02 23:39, kogutek pisze:

    > Zarzucasz ze mijam się z prawdą. Jak tak, to jutro na łąkach. Broń możesz wybrać.

    Ale na Niskich Łąkach, czy na Łąkach Trzebnickich? Jeśli zaś chodzi o
    broń, to proponuję pojedynek na tasery. Oczywiście zasilane bateryjnie.
    Termin jutrzejszy mi nie pasuje, podam go w najbliższym czasie - muszę
    najpierw kupić baterię do tasera, a nigdzie nie mogę znaleźć w dobrej cenie.

    Pozdrawiam,
    MW