  • Data: 2012-08-01 08:40:00
    Temat: Re: Gdzie warto mieszkać i się budować?
    Od: scruffty <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 21:02:25 +0200, vitek napisał(a):

    > Chciałbym stworzyć taką małą dyskusję na temat tego "gdzie warto żyć".

    Gdziekolwiek nie wybierzesz i tak po jakimś czasie przyjdzie Ci myśl, że
    można było lepiej:) Mi się wydaje, że wyznaczniki powinny być dwa:
    - możliwość znalezienia pracy (nie tylko dla siebie, ale też dla drugiej
    połówki),
    - dobra komunikacja (u nas to nadal śmiech na sali), ale bliskość większego
    szlaku komunikacyjnego, i m.in. lotniska jest ważna - choć lotnisko
    lotnisku nie równe).

    Z tego wychodzi, że najlepsze są miasta min. 150 tys. mieszkańców, gdzieś
    bliżej zachodniej granicy (a lokalizacja to co lubisz oglądać przez okno,
    jedni wolą morze inni góry).

    Ja mimo, że się buduję w pl ciągle się zastanawiam, czy to ma większy sens,
    niestety dużo nam brakuje do krajów bardziej rozwiniętych i tego się tak
    łatwo nie nadrobi).

    scruffty