eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości? › Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
  • Data: 2015-05-25 14:26:34
    Temat: Re: Gdzie wystawić darmowe ogłoszenia sprzedaży nieruchomości?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:39:18 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    katastralny. Podatek katastralny ma zastąpić wszystkie inne podatki związane z
    nieruchomościami. Z założenia to uczciwy podatek od złotych klamek.

    > A jakie są jeszcze podatki dotyczące nieruchomości?
    > Bo ja opłacam tylko jeden - ten od nieruchomości. Więc co niby
    > katastralny miałby jeszcze zastąpić?
    >
    > Pzdr
    > --
    > /__/_* /
    > /

    Nie mam na szczęście nieruchomości to Ci dokładnie nie odpowiem. Ale z tego co pisali
    o katastrze to wynikało że ma zastąpić wszystkie podatki związane z nieruchomościami.
    masz na przykład dwie stawki za dom i za garaż. Będzie jedna. Typów nieruchomości
    sporo to i może są takie co jest dla nich kilka podatków. Z podatkiem katastralnym w
    projekcie miało być tak że właściciel deklaruje wartość i sam oblicza podatek według
    obowiązujących stawek.