  • Data: 2012-04-23 10:43:33
    Temat: Re: Geodetka z corka.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-21 00:30, Marek pisze:
    > Zaczalem budowe domu i sam ustalilem, , gdzie chce mieszkac.
    > Potem, dowiedzialem sie, ze trzeba miec potwierdzenie miejskiego
    > geodety o lokalizacji.
    > Tego nie mam.
    Pewnie wiele zależy od tego, czy wyszedłeś na pierwsze z brzegu pole,
    krzyknąłeś trzy razy "tu będę mieszkał!", a następnie zacząłeś budowę,
    czy może wcześniej kupiłeś działkę i trafiłeś z budową gdzieś w jej
    obręb ;-)

    > Geodetka ma corke.
    > Co robic ???
    No nie wiem? Porwać i zażądać potwierdzenia za zwrot? ;-) Ale to już
    trzeba było iść na całość: żadnych dokumentów nie załatwiać, a na koniec
    porwać córkę prezydenta, czy premiera. W obu przypadkach sam byś
    ustalił, gdzie chcesz mieszkać ;-)

    Maciek