    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Date: Tue, 20 Jan 2009 00:05:41 +0100

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 23:43:47 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja też taką zabawkę kupiłem, tylko trzeba jej wyjustować prowadnice żeby
    > piła nie chodziłą skosem i nie szczrbiła płytek, do tego bedzie problem z
    > fazowaniem płytek 600 x 600 :)

    E, ja mowie o maszynie ręcznej :) Wodną mam najtańszą dedre za 200 zl,
    uzywana raz do roku, kurzy sie w magazynie i rzeczywiscie, do niczego sie
    nie nadaje za bardzo. Tarcza do niej kosztowala okolo 100 zl z tego co
    pamietam.

    > za mieszadło przepłaciłeś i to stanowczo. ja zrobiłem całą budowę (kljenie
    > ytonga, inne klejenia) na wiertrce za 130 zł. Facet w markecie mi polecił :)

    Mieszadlo kupilem ProToola, mieszalismy nim tez wylewki. To jest sprzet
    ktorego nie da sie zajechać.

    Nie kazdy to rozumie :)

    --
    best regards,