    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Date: Tue, 20 Jan 2009 00:13:50 +0100

    news:v38fh11wjocx.1jfj8xycosk2a$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 19 Jan 2009 22:26:54 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Zestaw otwornic i wiertel skompletowalem za jakies 700 zl, maszyna do
    > ciecia plytek kosztowala mnie 1000 zl, szlifierka kątowa 300, mieszadlo do
    > kleju 1200. Niestety to nie czyni mnie automatycznie lepszym od tych,
    > ktorzy nie inwestuja w biznes i robia wszystko topexem. Dla klienta, ktory
    > jest malo wymagajacy (a takich jest wiekszosc) nie ma roznicy, liczy sie
    > tylko cena koncowa.

    Mnie jako biorce uslug raczej srednio interesuje czym kto bedzie robil. Tak
    naprawde wisi mi to, bo oczekuje jedynie, a moze przede wszystkim wykonania
    uslugi zgodnie z tzw. sztuka. Jest takie stare przyslowie: hebluj synku
    hebluj, przyjdzie ojciec i siekierka poprawi. Kiedys nie bylo wymyslnych
    narzedzi, a jakie budowle i dziela powstaly. Nie mam nic przeciwko
    inwestowaniu, bo to sluszny kierunek, ale jak napisales posiadanie tego czy
    tamtego nie czyni Cie lepszym. Mysle, ze ulatwia, przyspiesza, ale samo nic
    nie sprawia. Oceniajmy zatem po efektach.
    A przy okazji: masz moze Screamie jakis przepis ukladania parkietu??
    Zastanawiam sie, czy dam rade ulozyc merbau, deski, parkiet, czy lamparkiet,
    jeszcze sie nie zdecydowalem, a moze nie wiem na co mnie bedzie stac od
    reki. Nie wiem od czego sie zaczyna i na co zwrocic uwage. Co zrobic, by
    ukladac rowno i by przy scianie koncowej nie wyszly jakies kliny.

    Pozdro.. TK