    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Date: Tue, 20 Jan 2009 00:41:48 +0100

    Marek Dyjor pisze:

    > ale na wiele bym nie liczył. stawka za flizy to zwykle od 120 w górę
    > jeśli nie mówimy oczywiście o położeniu prostej płytki ceramicznej 30x30
    > na listwekach. Tylko że takiej maniany się raczje teraz zbyt często nie
    > robi. Duże gresy, szlifowane narożniki itp... to wymaga czasu i sprzętu.
    > czasami coś trzeba zawieźć na piłę wodną.
    >
    > no i trzeba sporo myśleć zanim sie położy pierwszą płytkę.
    :)
    Ja za jakis tydzien albo dwa zaczne ukladanie plytek
    ( w pralni w piwnicy) ale juz od conajmniej miesiaca mysle jak zaczac
    tzn skad cala a gdzie docinac
    Dzis cale popoludnie smieje sie z siebie:
    dotychczas przymierzalem sie do plytek mniejszych lub 30 x30
    a dzis znalazlem takie pasujace mi formatu 60x30
    Ich format bardzo mi sie spodobal bo ubzduralem sobie,
    ze skoro sa 2x wieksze niz te ktore zamierzalem kupic
    to cene za metr trzeba przyjac w polowie podawanej
    i tak zapisywalem sobie ceny
    :)))))))
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal