  • Data: 2009-01-20 17:32:50
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:caubvqhxfch5$.1lj29ele6s4rp$.dlg@40tude.net...

    > Lepiej kupic, sa drewniane i plastikowe. Pewnie nawet masz w swoim sklepie
    > takie :) Są tanie.

    Nie no, gdybym mial to bym wiedzial. :-))

    > Deski w sensie np. deske barlinecką? Dużo szybciej. Finiszparkiet jak się
    > rozpędzisz też może iść sprawnie.

    Nie barlinecka, mialem na mysli lita deske surowa szerokosci 90mm i dlugosci
    co najmniej 500, taki parkiet deska. Ale zauwazylem ostatnio, ze sporo jest
    ofert wykonczonych, polakierowanych litych desek tylko do przyklejenia
    (finish parkiet??)

    > To zależy. Czytałem tu na grupie, że ktoś widział podklejone kawałki (na
    > siateczce). Ja widzialem taki parkiet tylko raz, u klientki, i tam byly
    > deseczki osobno.

    > Mysle, ze pstrokato nie bedzie :) Ale mi sie ogolnie parkiet przemyslowy
    > podoba.

    Ja widzialem tylko na zdjeciach i sam nie wiem.:-)

    Dzieki za dobre rady.

    Pozdro.. TK