  • Data: 2010-10-25 18:58:14
    Temat: Re: Glizdy jedza dach
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "ŁC"<a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Czyli co, na Wasz uzytek powinienem zglebic nauke o robakach drzewnych i po
    > roku edukacji uscislic szanownemu gronu konkretne nazwy wyluskanych z wiezby
    > szkodnikow w tytule posta? Szanowna inteligencja grupowa nie potrafi
    > zrozumiec powszechnie uzywanych okreslen?
    >
    > Pozdro.. TK

    Oczywiście, że nie, mogłeś napisać np robale zjadają dach. A co do
    inteligencji grupowej to równie często na budowie padają ku..wy, ..uje,
    czy pier...one ..uje, co nie znaczy, że mamy tak mówić :) Przecież
    budowlaniec powinien powiedzieć, że coś się spier...iło a nie popsuło,
    zaś my możemy mówić inaczej. Jak również przyznam ze wstydem, że mniej
    mnie razi zwykła ..urwa niż przyłacz lub pobudowanie. Bo rzeczona
    ..urwa, może być środkiem podkreślającym ekspresję wypowiedzi, zaś
    pozostałe to rażące błędy.

    pzdr.
    rafał