    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Głośny sąsiad
    Date: Tue, 30 Mar 2010 08:05:22 +0200

    Użytkownik "Jaskiniowy" <Jarek[wytnij]@zoznam.sk> napisał w wiadomości
    news:hoprob$aoq$1@news.dialog.net.pl...
    > Sąsiad bardzo lubi słuchać głośno muzyki na dworze. Niestety jest
    > upośledzony i wszelkie działania mogą się skończyć tylko eskalacją
    > konfliktu. Mam do wykorzystania 10m-16m własnej działki ale koleś wystawia
    > kolumny setki w oknie 1 piętra. Co zasadzić, żeby szybko rosło i chociaż
    > częściowo przesłoniło?
    1. zgloszenie na policje o zaklocaniu spokoju
    2. zgloszenie do strazy miejskiej
    Oba te organa uwielbiaja wrecz takie zgloszenia. Przerabialem to podczas
    "remontow". Wiercenie w wielkiej plycie slabej jakosci wiertarka "nie dla
    idiotow" od cerwca zeszlego roku do... dzisiaj hiehiehie. Tyle ze teraz jak
    przychodzi sobota czy niedziela to nie wierca. Po 19 tez juz nie wierca, ale
    zlosliwce zaczynaja wiercenie kolo 16-tej (jak z zona wrocimy z pracy) a
    koncza 18.45....
    Tyle zyskalem ze w soboty, niedziele i swieta oraz po 19-tej mam spokoj heh