  • Data: 2010-03-30 06:11:39
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 08:05, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jaskiniowy" <Jarek[wytnij]@zoznam.sk> napisał w
    wiadomościnews:hoprob$aoq$1@news.dialog.net.pl...> Sąsiad bardzo lubi słuchać głośno
    muzyki na dworze. Niestety jest

    > 1. zgloszenie na policje o zaklocaniu spokoju
    > 2. zgloszenie do strazy miejskiej
    > Oba te organa uwielbiaja wrecz takie zgloszenia. Przerabialem to podczas
    > "remontow". Wiercenie w wielkiej plycie slabej jakosci wiertarka "nie dla

    Ciekawy jestem co policja zrobi jak nie zakłóca ciszy nocnej ...
    NIC ...

    Jedynie co "wskóra" to nasilenie agresji ...

    Najpierw niech pójdzie do sąsiada i porozmawia.
    Spokojnie , bez nerwów , może zaprosi na grilla i piwko i spokojnie
    wyjaśni ..

    Gwarancją "spokoju" jest gigantyczna działka , jak jest malutka
    działeczka to niestety zależy bardzo do "wychowania" pobliskich
    sąsiadów ...