  • Data: 2014-10-14 14:45:51
    Temat: Re: Głowica termostatyczna - wzdłuż ściany czy na pokój
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:84192962-7a58-4ece-98c9-12dc26e671a9@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 14 października 2014 11:38:43 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > 50zďż˝ / punkt to daje 4000 za robociznďż˝ dodatkowo 1000 za
    > rozdzielniďż˝.
    > Pozostaje 1800 na kable i bezpieczniki. Musia�by� tego mie�
    > naprawd� >sporo by wysz�o �e nie jest drogo.

    > Wygląda na to że człowiek nie zorientowany w temacie i fachowcy to wyczuli
    > i kroili na maksa.
    > U nas teraz można znaleźć bez problemu ekipę(ekipa to duże słowo bo
    > potrzebne maks 2 osoby) co instalacje el w domku jednorodzinnym za
    > 2000-2500zł zrobią
    > (robocizna). Sznurowanie rozdzielni 1000zł liczysz?

    Takie u nas są maksymalne stawki i od takich zwykle zaczyna się rozmowa:
    50zł / punkt + 100zł rozdzielnia. Dopiero jak wykonawca widzi że ktoś ma
    kilka ofert albo jest zorientowany to ceny spadają. Celowo liczyłem po
    maksymalnych stawkach aby mi ktoś nie zarzucił że zaniżam aby przedstawić
    wykonawcę jako zdziercę.

    Taka smutna rzeczywistość.

    Pozdrawiam
    Ergie