  • Data: 2024-07-30 13:01:05
    Temat: Re: Głowica termostatyczna - zdalna
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/07/2024 10:48, Robert Wańkowski wrote:
    > Szukam głowicy termostatycznej do grzejnika, którą można "zdalnie"
    > obsługiwać.

    Tuya takie podukuje.

    https://allegro.pl/listing?string=g%C5%82owica%20ter
    mostatyczna%20tuya

    Są też inny producenci, ale nie mam doświadczenia. Te Tuya działają u
    mnie kilka lat. WIększych problemów nie ma, zmiana baterii raz na rok,
    ale jesli ktoś ciągle kręci nastawami, to pewnie szybciej.

    > Są takie, które przy grzejniku są na baterie, a zadajnik z zasilacza?
    > Czy raczej z kapilarą, ale trochę trudno ją ukryć.

    Możesz też zrobić sam. Są zawory woskowe.

    https://allegro.pl/listing?string=si%C5%82ownik%20po
    d%C5%82ogowego

    Pewnie nie pasują i wymagają jakiejś rzeźby, ale ogólnie po dorobieniu
    termometru i trywialnego sterowania pewnie dało by radę wydzibać taki
    sterowanik lokalny. Jak kaloryfery są osobno zasilane, to można to
    wstawić w rozdzielacz a na ścianę jakiś estetyczny gotowiec z pokrętłem,
    którego pewnie nie ma ;).