    From: Nux <y...@p...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gniazdka z bolcem czy "niemieckie" ?
    Date: Fri, 12 Jun 2009 11:36:44 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Rentier pisze:
    > Niemiec wymyślił typ F, z blaszkami na obwodzie.
    > Ponieważ wymieniam instalację elektryczną, zastanawiam się nad tymi
    > wariantami gniazdek.
    > Czy ktoś z was użytkuje zainstalowany w domu typ F?

    Ja u siebie zainstalowałem niemieckie gniazda.
    Zależało mi na osprzęcie niemieckich firm ze względów estetycznych.
    Niby mają oni w katalogach także gniazda z bolcami, ale tych z blaszkami
    jest dużo większy wybór - np. mogą być wyposażone w zabezpieczenie przed
    dziećmi, kontrolkę, czy też oznaczenie gniazda UPS-owanego do instalacji
    komputerowej. Dlatego wybrałem tego typu gniazda.
    W ciągu dwóch lat użytkowania nigdy nie zdarzyło mi się, żeby jakaś
    wtyczka do nich nie pasowała.

    Pozdrawiam,
    Paweł