  • Data: 2011-05-20 07:46:21
    Temat: Re: Gniazdo elektryczne ogrodowe
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 22:39, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy są jakieś rozwiązania gniazd elektrycznych montowanych na elewację
    > "w styropian" bez zadaszenia?
    >
    > Nie chce puszki zamykanej jak rozdzielnia, interesuje mnie raczej jakiś
    > dyskretny element do umieszczenia w styro 12cm który nie rzuca się w
    > oczy i jest odporny na warunki atmosferyczne. Cel: kosiarka, jakieś
    > narzedzie itp. Gniazdka "z klapką" bryzgoszczelne chyba się nie nadają
    > na zewnatrz, ale może sie mylę?

    Ja mam coś takiego tylko z włącznikiem L-0-P (mam kosiarke z silnikiem
    3-fazowym).
    Oprócz tego przy tarasie mam po prostu gniazdo z klapką IP44 (http://
    allegro.pl/gniazdo-wtyczkowe-z-uz-bryzg-klapka-dymna
    -simon-
    i1595580560.html) z przeznaczeniem na jakąś lampę czy radio. Puszka
    jest wklejona w styropian (15cm).

    pzdr
    QbaB