  • Data: 2009-03-09 22:13:37
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c2c351f5-d036-4064-b996-

    > dwustronnego podstawowego koloru ;-) Moje okna dwustronny orzech ->
    > 20k pln, identyczne szare -> 30k pln :-)

    Aaaa, to nie wiedzialem. Do swoich debowych bagiennych (co za nazwa)
    doplacalem tez nie malo, pewnie i te 10 by sie uzbieralo. Ale bialych bym
    sobie nie darowal. :-) Jednak co 10 to nie 20. :-)

    > A wlasnie niektore rozwiazania maja naprawde bardzo tanie (chinski
    > gres, made by szklarz kabina w lazience, aluminiowe - wydawaloby sie
    > prawie najtansze z mozliwych parapety zewnetrzne, swietne lampy w
    > przedpokoju zrobione z plexy i malowanych katownikow aluminiowych i
    > pare innych), a wygladaja jak lux towar z najwyzszej polki :-)

    A no zgadza sie, czasami wystarczy odrobine pomyslec. Ale te drzwi
    przesuwne, okna i nie wiem co tam jeszcze, bo mi sie nie wyswietla. Chociaz
    z drugiej strony zastanawiajac sie, czlowiek sam mniej za swoje pomysly nie
    placi. Za drzwi wejsciowe krzykneli mi blisko 10 tys., sosnowe zeby nie bylo
    ze nie wiadomo co.
    Moja kolezanka zrobila sobie w salonie swietlowki przy suficie w zabudowie
    gipsowej rzucajace swiatlo z tych lamp na sciane. Okropnie bucza, a zapalaja
    sie wiesz jak, tragedia. Tylko halogen albo LED do takich rozwiazan, ale
    niestety punktowe swiatlo.

    > BTW. Dachowke mam identyczna jak oni - Roben antracyt monza plus -> to
    > chyba jedna z najtanszych ceramik na dach :)

    No ja mam blache, przerazily mnie te wszystkie dodatki do ceramiki.

    Pozdro.. TK