  • Data: 2009-01-25 20:40:20
    Temat: Re: Gres, deska - grubosc posadzki
    Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale jaja....mam dokladnie to samo. mam w pokojach deske merbau 1,5 cm a w
    salonie i korytarzu gres 44x66cm grubosci 0,9cm. Wylewke lałem rowno
    wszedzie. drewno na kleju sika bond poliuretanie bezwodnym, a gres na kleju
    elastycznym Bolix E (bo robie w tej firmie :-)) - wykonawca do ceramiki
    sobie warstwą kleju swietnie podrownal do podlogi drewnianej i jest w
    idealnym poziomie. nie bylo problemow.
    Pozdrawiam
    Robert