  • Data: 2009-05-21 07:40:40
    Temat: Re: Grubości pokryć podłogowych
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mat" <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > w części domu będę miał płytki (salon, kuchnia, łazienki, przedpokój)
    > a w części parkiet (sypialnie, korytarz) no i chciałbym naiwnie żeby
    > mi się to wszystko spotkało na jednym poziomie.
    > Czy mogę przyjąć że klej pod parkietem to 3 mm czy to za mało ?
    > Ile grubości może mieć klej pod gresem ?

    Witam,
    Pod płytki, powiedzmy 40x40cm, przyjmij ok. 4mm kleju (zagwarantuje to pełne
    wypełnienie, dzieki czemu płytka nie będzie pękać a podłogówka dobrze odda
    ciepło).
    Pod parkiet do cyklinowania nie dodawaj kleju. To co parkieciarz podniesie
    klejem, później zeszlifuje cyklinarką. Jeśli zamierzasz kłaść finishparkiet,
    to kleju przyjmij ok. 2mm.
    Pamiętaj, że parkiet krajowy występuje najczęściej w grubości 22mm, a
    egzotyki 14,15,16. Inne znaleźć jest trudniej (trafiają się 10mm,19,20).

    --
    Bartek