  • Data: 2017-07-13 11:16:46
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Jul 2017 01:56:48 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Fakt, za prąd jednak trzeba przyjąć te 30 groszy, 25 to chyba zbyt
    > optymistyczne, nawet jak się zakombinuje z jakimś tanim dostawcą.

    Najtańsza oferta jaką znaleźliśmy tutaj na grupie (w zeszyłm roku chyba) to
    był Tauron, AFAIR 0,26 zł/kWh brutto z opłatami. U mnie, w Wawie, to
    nierealne... Moja mamuśka ostatnio zmieniła taryfę na G12W w związku z
    przejściem z kominka na grzanie klimatyzatorami i wyszło 0,28 -- ale
    staruszkowie na wsi pod Górą Kalwarią się osiedlili, to mają inne ceny. :P

    --
    Pozdor
    Myjk