  • Data: 2017-07-13 11:13:07
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Jul 2017 10:27:00 +0200, Janusz

    > Po 1 nie zawsze dasz radę grzać w II taryfie dwa za tani prąd
    > przyjąłeś,

    Prądem z buforem wodnym i zapotrzebownaiem na CO do 7MWh/r się powinno dać.

    > gaz przy poborze >1700m3 za zeszły rok wyszedł mnie 2,15zł/m3 z
    > wszystkimi opłatami to daje 0,19zł/kwh, resztę sobie poszukaj.

    Tak wychodzi z faktur za rok podzielone przez ilość kWh CO/CWU? Na grupie
    był ktoś, co twierdził że płaci 0,13/kWh, potem się okazało, że się
    pomylił, cena była netto, wzięta akurat z najlepszego okresu (jeden
    miesiąc). Po przeliczeniu z faktur rocznych wyszło na koniec AFAIR
    0,26/kWh. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk