  • Data: 2017-07-13 17:52:17
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 14:50:55 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > Szukałem po necie, ale oni oczywiście wszystko mają gdzieś pochowane i
    > ciężko to wykopać.

    Ja z Enei znalazłem szybko, szukasz aktualną taryfę dystrybutora
    i wytwórcy, oba to opasłe pdfy, z których interesują Cię tylko
    niektóre tabelki. W 5 minut robisz formułki excela i można sobie symulować.
    Jak pod uwagę brać opłaty stałe (u mnie w G12W wychodzi tego chyba prawie
    40 zł) to przy niskim zużyciu kWh z taniej taryfy nie jest już tak tania ;)

    L.