  • Data: 2017-07-14 09:15:49
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Yakhub <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Jul 2017 00:01:28 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Rachunkach za cegły i zaprawę chyba, ta chałupa nie ma jeszcze drzwi
    > i okien ;P

    Nadal nie rozumiem - do porównania gaz vs. prąd nie ma znacznia, z czego
    jest dom. W obu przypadkach potrzebujesz X kilowatogodzin energii.

    > Tak wychodzi po podzieleniu wszystkich kosztów przez zużycie?
    > Razem z wszystkimi haraczami? To całkiem nieźle, myślałem że 25 groszy
    > u mnie to mało.

    Gaz:
    https://www.dropbox.com/s/n6uu9fy9xtu7yg1/Clipboard0
    2.png?dl=0
    Wziąłem pod uwagę tylko część zmienną, zależną od zużycia. Abonament
    pominąłem, bo przy tak małym zużyciu, jak moje, zaburza mocno wynik, przy
    wysokim zużyciu ma znacznie mniejsze znaczenie.
    Prąd:
    Ja mam licznik jednotaryfowy, więc wziąłem pod uwagę dane podane przez
    kolegę z sąsiedniego biurka. Screena nie przedstawię. Też wziąłem pod uwagę
    tylko część zmienną, zależną od zużycia.

    W obu przypadkach podałem cenę netto, bo taką nam wygodniej było odczytać z
    rachunku.

    --
    Yakhub